Min kväll

Fy va feg jag har blivit! Nästan så jag blir förbannad på mig själv. Vid middagen så fick inte jag,Bea och Nathan plats vid bordet så vi skulle äta i Beas rum. Tror ni jag vågade? Nej, jag pallade inte trycket asså. Haha! Men de va bara bra att dom fick lite egen tid med sig själva ju ;) Nathan måste ha trott att jag va helt bränd i kolan alltså! Menmen, efter vi ätit och de så ville Agnes leka med moi. Så jag bjöd hem na! Och där kom hon, på en jäkla räzercykel minsann! Men vi va ute och gick, samtidigt som vi smaskade på karra. Det är något med mig och choklad som är så underbart härligt. MUMS! Iaf. vi toka på som zätan vi! Och så helt plötsligt så lossnar en plopp från min tandställning?!? Ni anar inte hur chokad jag blev, dåligt samvete fick jag med. PLUS att de är helg. Alltså kommer de bli typ på måndag som jag får åka till tandregleringen. Znork. Aja. men vi busade ändå på. Åsså skulle vi va smarta att gena över nåns gård lite snyggt. Men tammefan att alla lampor skulle börja lysa. Galant! Men fasen va vi skrattade. Haha! Sedan låg vi på studsmattan med filtar och kollade på stjärnorna. Riktigt azum att se hur dom rör sig. Hihi. Sedan gick vi in och kollade på The Walking Dead. Agnes höll på att somna så hon ringde efter far sin vid halv 1. hehe. De va min kväll de! Nu ska jag sova!


sötan då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0