ont som satan!

Är hemma efter enrätt jobbig dag..men ändå rolig! Va jobbigt när alla ba: ÅHH FÅR JAG SE JULIA!!!! kändes inte så roligt eftersom att jag fortfarande skäms lite. Sedan att folk gick runt och berättade för andra gjorde ju inte saken lättare. Men allt blev bättre under dagens lopp när jag märkte hur gullig alla va med mej. Fast de blir nog bättre snart när jag vant mej. Har iaf duktigt ont nu, och sår i kinderna har man ju med. SKÖÖNT. Nu är jag hemma som sagt och ska plugga för imorgon hade vi tydligen prov? Och på torsdag. Så ska plugga nu och sedan ska jag försöka träna. Får se hur de går. Försöka kan man ju! Men nu ska jag dyka ner i plugget!
pain..men snart ska jag bli snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0