Örebro Cupen

Nu ska jag skriva lite om Örebro cupen! Den absolut roligaste cupen jag varit på även fast vi hade riktigt otur. Vi vann inte matcher men vi spelade så grymt bra så jag kan inte säga annat än att jag är stolt över mitt lag! Hade riktigt roligt utanför planen med! Åkte runt i minibussarna på crusing varje dag, vevade ner rutorna, poppade ashög härlig musik och vinkade till de härliga Örebrofolket! Vilken underhållning de va! Sedan hade vi roligt med killarna på skolan. WOHOW. Hade även riktigt kul vi tjejer i laget över huvudtaget! Varit i Örebros Galleria och shoppat i några timmar. Mysigt de med! Varit på disco som sög, haha. Eller lite småkul var de väll, men inget speciellt med stället. Efter discot for vi ett gäng och kvällsåt på donken! Azum. Kom på att i den första matchen hade vi dom 2 bästa domarna jag har träffat! Så sjukt rolig och bra! Men nu ska jag bjuda på lite roliga bilder!
ser ni??? jag har ett stort fint leénde fast jag har tandställning! wiie
discot
FANNS INGEN SNÖ I ÖREBRO!!!! riktig vår där vill ja lova!
någon som va sugen på en drink på pizzeria roma?
Nu är ni lite goa bilder, mer kanske kommer, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0