april 2010

Åh jag kom och tänka på i april förra året, då Issa fick med mej och Emilia till stockholm med killarna för att se SM finalen i innebandy. Jag kom ihåg att jag tvingade på dom "Martin Olofsson" kläderna fast dom inte ville ha de. Haha, vi va helt cp på tåget, smulade med mariekex och knäppte extremt fula bilder.
Jag och Emilia va helt galen inne i globen, eller ja, vi blev de efter att vi kommit in i matcherna. Skrek värst av alla! Så härlig känsla. Va riktigt roligt!
http://joliamortensson.blogg.se/2010/april/en-dag-i-stockholmgloben.html#comment
HAHHA, såg att jag hade fetaste kommentaren där också, kul att jag vet vem de är ifrån med :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0