första skoldagen i 9:an

Varför har jag inte bloggat? Jo för de första: Skolan, som förövrigt gick bra! Fick nya mentorer, Tore och en helt ny lärare, Staffan! Han verkar ju super! Mamma har haft han som körskolelärare och de. Fick nytt skåp, mellan Elin och Ture. Har bara fått reda på information och fått gofika! Så en helt OK dag! Däremot dagarna framöver har jag ingen kommentar om. Får göra det bästa utav det. Efter skolan fick jag följa med mamma och barnen på Himlabadet för att hjälpa till, men rätt kul ändå. Sedan for vi hem, köpte med oss sallad från ica. MUMS???? Ja. När jag kom hem hade jag fått en liten present av mormor från Rhodos! Gull!
fixade lite euro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0