kongrats!!

Träningen igår va faktiskt rolig även fast vi bara 7 st. Fick lära oss nya slag och sparkar, sparken va cooligast! Jag och Jenny hade väldigt roligt må ja säga, skrattade på som bara den, haha! Så de va roligt. När jag kom hem va jag inprincip slut. Så ja fikade, kollade på tv, satt vid datorn, pratade i telefon sen tuppade jag av! 
Imorse va jag trött, hade brännboll halva dagen och umgicks mest med Hanne och Johanna som va i mitt lag! Och jag hade fel, det va faktiskt ganska kul för de va inte så seriöst. Vi vann 2 av 3 matcher och fick bra poäng, dock kom vi ju inte vidare men vem bryche? Efter lunch skulle våran klass se film med 9D. HOHOHOOH. Jaja, filmen va konstig och sög. Handlade om troll, och de va en norsk film. Lol Sedan slutade vi! Nu är jag hemma och ska förhudligen ta en powernap??? Sedan gratta Robban och Gina som fyller år idag! Grattis!
xD
GRATTIS!! :D ehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0