lets go on

Sista natten Alice sover och skedar med mej i sängen. Kommer va skönt att mormor och dom kommer hem, men samtidigt vill ja ha henne kvar. Haha min bebis. Menmen, dethär var mitt sommarlov som jag förövrigt tyckter har varit bra! Inte fulländat, men jag har varit glad, jag har gjort saker som jag uppskattar så himla mycket! Har spenderat mesta tiden med mina underbara vänner och det är jag glad över! Vad vi än har gjort så har vi haft super. Jag har gjort nya saker, upptäckt nytt folk, ja jag har haft det kanonbra helt enkelt! Imorgon börjar skolan och helt ärligt, jag har inget emot de? Jag förstår inte riktigt? Visst suger det getanus att måsta gå upp tidigt och plugga. Men all dendär tiden vi spenderar på skolan så har vi faktiskt roligt, mesta delen. Dagarna då vi skrattar som nå tokar. Man kan faktiskt ha roligt också. Det har jag, för jag har så himla fina vänner på skolan! Ska bli spännande att se hur 9:an blir! Nu säger jag godnatt bloggen för nu ska jag och Alice se film, sedan sova!
Melker som tagit bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0