pepppppppaa

Hela denna vecka har jag kommit hem och tagit en powernap ganska direkt. Är så fruktansvärt slut efter dagarna! Och då vet jag inte om de beror på att vi har haft aktivitetsvecka eller om de kommer fortsätta. Jaja, har iaf sovit lite, skönt! Nu ska jag snart på träning och de ska bli superhärligt! Ska köra som bara den så jag blir trött ikv. Har inprincip packat klart också! Ska bara ner med lite smågrejer så är den full eftersom jag delar med Melker! Känner mej glad, peppad och ja, ska bli så skönt. Jaja, sent ikv vid halv 12-12 åker vi mot arlanda, är förhudligen där vid 4 halv 5. Sedan kvart i 8 går planet. Hinner göra ett inlägg efter träningen! Nu ska jag packa de sista!
nu kör vi Ester, right? ;)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0