Måndagsmys!

Nu är jag hemma från en helt grymt härlig kväll! Agnes kom till mej vid 7. Drog på ica. Cyklade till Runsvik och satte oss där och snackade! Vi Hade riktigt kul! pratade om allt och inget. Skitmys. Vid 9 kom Harmony och Karin också! Haha vi blev skiträdd! Men vi bidde riktigt glad när dom kom! Så vi stog och pratade vi med, gungade och skrattade. Dock pratade ju jag på som en gnu -.- fan man skäms ju! Aja, va med dom i typ 2 timmar, sen skulle Harmony hem. Så då åkte Karin med. Själv satt jag och Agnes kavr i 15 min till typ. Vi hade vare där i 4 timmar! Ganska kallt nu i slutet. Så vi for hem! Galet bra kväll. I like it! Nu skall jag mysa ner mej lite!
Måndagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0