svar på tal

Postat av: julia berndt

hej jöllan! nu skaru få lite frågor att klura på..
hur ska en perfekt kille vara?
vad äru mest nöjd med dig själv?
vilken är din favorit outfit?
hur ser den perfekta sommarkvällen ut?
hur kan du ha en sån otroligt bra blogg?
hur kan du vara så vacker?
så nu har du fått lite frågor att klura på, ville bara säga att i love your blogg sötan!
kram julia

2011-07-13 @ 23:55:21 
URL: http://juliaaaberndttt.devote.se
Svar: Oj här va de frågor!
1: Han ska vara sig själv! Utseendet är inte det viktigaste för mig, utan de är hur han är som person och behandlar mig och dom i omgivningen!
2:Oj va svårt..Jag vet inte riktigt, men mitt hår är jag nog rätt nöjd över! Och mina ögon!
3: På sommaren är det nog short och linne och på kallare årstider jeans och linne!
4: En perfekt kväll för mig är att jag får vara med mina allra bästa vänner och bara må! Det är svårt att slå!
5: Haha! Tack Jullan! Jag vet inte, kör mitt race så blir det som de blir!
6: TACK JULIA! Va söt du är. Jag vet inte, är mig själv bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0