svar på tal

Postat av: R

När vi ändå är inne på innebandyfronten så passar jag på att fråga lite om innebandy!
hur länge haru spelat?
gör du ofta mål?
vilken position spelaru?
du ska väll börja spela i DM lag om jag inte hört fel?

2011-07-14 @ 01:27:25
Svar: Kör på ba! 
1: Haha jag vet faktiskt inte, 4 år kanske? Kanske 5? Äh jag har ingen koll riktigt!
2: Ja de kan man säga att jag gör, brukar ofta göra minst 1 mål i matcher. Inte alltid, men ofta.
3: Jag spelar höger forward just för att min tränare tycker jag får till skotten bäst då! 
4: Haha oj, vet jag vem du är? Hade varit kul att se! Såhär är det, jag har endast tränat med DM laget. I augusti ska vi få reda på om man kom med i laget eller inte. Självklart vill jag komma med till 1000! Skulle vara helt awesome. Men vi får se hur det blir! Kan inte annat än hålla min tumme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0