En galen natt med Sanna och Erik!

Jag har haft en otroligt kul natt så jag vet inte hur jag ska börja! Jag har skrattat som ja, jag vet inte vad. Hur mycket som helst iaf! Erik och Sanna blev nog bra brydd där ett tag. HAHA! Men de är ett tecken på att jag har haft riktigt kul! Har sett film, Trassel fick jag så stolt välja! Den va awesome! Vi har även nattvandrat i drygt 1 timme. Eller ja, vi fastnade i lekparken och lekte där! Sedan knatade vi hem, satt och busade vid datorn. Eller ja, ett tag, för vid halv 5 hade Erik och Sanna somnat i bäddsoffan som alla skulle sova i. Men tror ni jag fick plats? nej :) Haha!
Men jag satt iaf och pratade med en rolig ene på datoren till 6! Sedan somnade jag, i stolen. Vaknade vid halv 8 och la mej på golvet ist. HAHAHHAHA! Ja, halv 11 vaknade vi alla. Vid 1 for jag hem. Ja, ni kan ju knappast förstå hur kul vi har haft! Wiie! Nu kommer lite randombilder som knäpptes under natta!
filmmys
ja!!!!! fett najs
Sanna och storrunkarN Erik på nattvandring
HAHAHA bebissanna och erik med sannas tröja?
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHA jaaaaa, jag ville bara visa att blixt på nätterna är inte nådigt för ögonen! de syns ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0