Gatufesten del 1

Gartufesten igår va helt awesome! Jag va sjukt pepp för de! Jag och Jenny tog 17.20 bussen in. Träffa Issa på bussen åxå! Väl i stan väntade vi på dom andra tjejerna som fick hoppa på en annan buss för våran va full. Sedan struttade vi bara runt och kikade lite. Några av oss åkte en karusell, de va ju hur kul som helst! De va bara vi som skrek, småbarnen bara satt där och såg nöjd ut lixom. Haha. Efter karusellen gick vi upp mot stora scenen för att försöka få en bra plats. Jag tog täten och ba prejja mej in genom hela publiken så vi kom rätt långt fram. Ganska nöjd över de alltså! Efter en lång väntan började äntligen dom artister vi väntat på. Men dom dåliga började. Ofc -.- Så tjejerna lessnade efter ett tag och gick. I slutet va de bara jag och Issa kvar, vi va fortfarande aspeppa och dansade på och sjöng med! Riktigt härligt va de! Jason Derulo va lungt kvällens kung! Vilken Gud! Älskar han! När alla sjungt gick vi ner till karusellerna igen, träffade Jessica,Edwin,Olivia och Hanna. Lite busigt. Sen tog vi 23.15 bussen hem. Gud va trött jag va,ont i fötterna och hes. Men vem bryche? Jag hade bästa kvällen ever. Tack för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0