Avis

Träningen gick bra! Sprang som uppvärmning. Söta Ulrika sprang med oss, hon är ju för go na! Sprang med Seman hela vägen. Ett antal skratt där då! Va ett tag sen, tyvärr! Men de skall vi ändra på! Resten av träningen va inte så ansträngande, men kul! Körde volleyboll med olika styrke grejer, nere på rännö! Mysigt! Efter träningen ville Issa att jag sklle följa med på thule och kolla på killarnas match, de lilla som va kvar, så de gjorde jag! Sedan kollade vi de lilla som va kvar på damernas match, Hannie och Johannie spelade ju med dom, så vi kikade lite, sen knatade vi och pratade med Alle banan. KUL!!!! Sen kom Hanna och Johanna med. Åh, H och A är så jääääävla söt. Blir avis. Så gosit. Iaf, sen for jag hem. Nu måste jag plocka ihop på rummet, för imorgon Kommer Emil och Sanna! Så mamma ville att jag skulle skura toan och Emil städa bort kläderna. Brare! Kollen där! Men nu ska jag se film så jag blir trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0