birsta en snabbis

Ändrade planer! Drog till birsta med mamma,Melker och Ester. Fick mej några köp som jag är VÄLDIGT nöjd med eftersom jag suktat efter de såååå länge! Ska visa er snart! Va även på ikea och skulle köpa ett nytt fodral till soffan. Har beige nu, men vi köpte ett svart! Blir nog supersnyggt! När vi skulle gå från birsta city över till ikea lät de såhär:
Jag-Nu regnar det!
Melker-ÅH NEJ! Då måste jag ta på mej luvan så jag inte förstör håret!!!!
Jag-Du är fan värre än mej!
HAHA fula unge!
Min första långklänning! SKITSNYGG!
Detaljer bak i nacken!
Ett skärp på rean!
Sedan köpte jag och mamma massa linnen, men dom orkade jag inte knäppa på!
Nu skall jag knäppa egopicks, sedan blir de matteplugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0