PLUGG,PLUGG OCH PLUGG

Hade 2 prov idag. Först matte..som jag ändå tyckte flöt på rätt bra, men som kommer gå åt fanderns eftersom att jag har den oturen. Sedan hade jag hk prov, som jag tyckte va ganska lätt faktiskt! Skrev på allt! Så inget att oroa mej för. Sedan pratade jag lite med Eva, Grymt glad att ha henne iaf! Världsgo! Sedan fick jag ju även göra klart engelska nationella. Ingen kommentar. Nu är jag i varje fall hemma! Ska väll chilla några minuter till sen kommer mormor och dom för att hämta upp mej. Fotbollstime igen! Ska kolla på Gina alltså! Blir nog bra. Sedan ska jag plugga Español eftersom de är prov på torsdag! Nej, nu ska jag äta gomat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0