skojjjj

Förlåt att jag inte bloggade så mycket igår, hade så roligt med cp:t. Knäppte massa fula kort,drygade med folk osv. Bilderna kanske ni har sett på fb? Haha här bjur man! Hade iaf askul. Somnade väll runt halv 3? Imorse vaknade vi 20 i 12. Riktigt skönt att sova<3<3<3<3<3. Så vi gick upp och pratade med momma och åt frulle. Mormor åkte med mor min till birsta och köper plantor medans jag och Tova är hemma och vaktar hundarna! Har nyss duschat också..fick ett besök som blev lite pinsammmt. Hehe. Men de gör inget! Vid 2 ska vi se på fotboll..Lucksta har match på sörforsvallen så vi tänkte kika. Jag tror jag åker i min onepeace. Hehe asmyzz. Sen ikv skall jag vara med Emelie. Får se vad sopm händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0