årets första dopp

Vilken dag! Malin kom till mej vi halv 1-1? For till rännö och skulle sola. HAHA. Men avslutades med att vi tog oss årets första dopp. Åh jises va kallt. Jag skrek som en stucken gris. Så jag va uppe på 5 sek typ. Värmde oss lite och for hem. Jag bytte kläder för dom andra hade jag sölat glass på..plus att dom va blöt. Sedan for vi på thule och kollade på nå konstigt matforslag? Haha men kul va de! Johanna va med hon åxå! Kikade mest på snygga killar! Sedan for vi hem, la oss och stekte och bara myste på. Sedan åt vi food, grillade,hemmagjorda hammisar! MUMS! Efter de har vi bara legat i min säng och skrattat år fula videoklipp på youtube. Haha så fult. Vid halv 8 for na hem. Nu återstår mitt plugg denna kväll! Snart över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0