vilka?

Nu är jag hemma efter nån timmes tränande i kyrkan! gick bra faktiskt! Kul var det med. Skrattade så jag grinade t.o.m. Inte allt för ovanligt! Efter tränandet hämtade mor min mej och vi for sedan till momma och fikade munkar! Sedan for vi på ica och sedan till Lina med massa barnkläder som Leo och Miranda skulle få. Och nu är jag hemma. Håller på att städa här uppe tills imorgon när hela huset kommer vara packat med folk. Nervös jag känner mej! Men de ska nog gå bra. Kan repliken och allt. Så jag hoppas på det bästa. Frågan är nu..vilka av dom nya skorna ska jag ha imorgon?
låga gladiatorskor med dragkedja och massa detaljer
eller
höga gladiatorskor? Båda är skitsnygga..funder mer på de höga, men är inte helt säker ännu. Hjälp skulle inte skada :) Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: emlan

Båda var skitsnygga! Älskar dom höga :D Men tycker du ska ha dom låga, men vill du ha dom höga så ha dom! Pussssssssss

2011-05-07 @ 17:15:03
URL: http://emiliaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0