Gårdagen

Igår åker ju jag,Emma och Malin och kolla på killarna, Sundsvall City! Dramatisk match må jag säga. Dom mötte Hudik och var det inte den ena så var det den andra som åkte in i sargen! Fast de va lite kul att kolla ändå när dom dampar lös på varann xD
Iaf i början på 2:a perioden fick en i SC smäll i nacken så ambulansen fick komma med nackskydd och allt. Alla blev ganska oroliga när dom fick kalla dit ambulansen.Men eftersom mami också va på akuten fick jag ett sms om att han va uppe och gick senare på kvällen, så de va nog inte så farligt!
Matchen blev längre än vi trott, så Emma for hem vid 9. Malin vid kvart i 10 och jag fick sitta på navet i min ensamhet och väntapå bussen. Men det var en kille i min ålder som satt i kuren mitt emot. HAHA, han bara kom och började prata med mej. Lite roliiiiigt. Min buss kom tidigare än den skulle. Så jag fick hoppa in medans han som körde gick och köpte kaffe. Haha, där satt jag, inlåst ensam i en buss. HAHAHHA. Sedan for jag hem. Skulle ha varit med Emil, men de blev inte riktigt så. Ist gosade jag ner mej i sängen och sov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0