min bästa mormor!

Jag sov hos mormor inatt. Det va faktiskt ashärligt. Och eftersom jag har världens bästa mormor som verkligen bryr sej om mej och tänker på det rätta så köpte hon en helt ny kamera till mej eftersom tova gjorde sönder min skärm på den andra. Visst tyckte jag inte att hon skulle köpa en ny, men hon gav sej inte och då känner jag bara hur jäkla underbar tanten min är! ÅH BÄSTA MOMMA! Men hon är bäst även fast hon inte köper saker till mej, men de vet hon ju!
Mamma opererade ju foten igår också, och det gick superbra, nu har hon lite ont,men jag vill bara att det ska bli bra för henne! <3
Idag är jag och Alice ensam hemma eftersom mormor jobbar. Hade ju tänkt ta en promenad men det ska ju regna ofc. Får se om vi kan gå senare! Nu ska vi iaf göra frukost! Skriver mer när jag kommer heeeem!
mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0