något nytt!

Förlåt att jag inte har bloggat idag! Men eftersom det är farsdag har vi haft fullt upp typ. Vaknade sent idag, efter 12, gick ner och insåg att isf för att äta frukost så åta jag luchen som va framdukat redan. Robban fick sina presenter och inte långt efter de tog han med sej barnen upp till Stöde och grattade farfar. Jag och mami stannade hemma, eller ja vi for till birsta ist! Va supermys faktiskt! Fick även en jättehärlig stickad tröja utav mamma! Tack <3
Skitsnygg!
Efter att både kollat i affärer och handlat mat på willys så for vi hem för att laga mat, eller ja mamma gjorde de! Jag passade på att plocka ihop de lilla jag stökat till och bäddade rent i sängen! Kung! Morfar kom över på middag också! Så därför tänkte vi fräsa till maten lite så detta va de vi äta idag:
Bajskorv med vitlöksost innuti,potatis med sås och grönsaker! Himelskt gott! Nu kom Melker upp och sa att det var tårta dax! Bäst jag skyndar mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0