praoen sket sej totalt

Haha vad vill praoen med oss egentligen? Idag hämtade ingen oss på Åkersvik heller. vi satt där i en timme men ingen kom. Och eftersom vi har både ringt och klagat och verkligen försökt fixa de så sket vi i allt och gick på stan ist. Vi hade ingen lust att dra in oss i något som dom inte fått reda på. Så tog en tripp på donken och åt gopaj! Kollade runt på affärer osv. Tog 12.05 bussen hem. Nu bakar jag mufins som mamma bad mej göra. Ska vänta på att resten av familjen kommer hem.
Ikväll ska jag,Emma och Malin kolla på Sundsvall Citys hemma match! Kommer nog bli sjukt kul! Hihi NANNANANA xD Jaja, nu ska jag chilla så skriver jag sedan innan jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0