skrattjullan och fnisslisa

Efter förra inlägget så har min dag bestått utav att jag har skrattat gång på gång på gång! Älskar livet :') Spanskan va bäst. Älskar min grupp, haha dock tror jag resten av gruppen håller med mj, men de skriter man väl i! Alle var iaf roligast, som tex när han skulle säga Vuestra eller Fumaís alltså HAHAH. Förlåt Alle, men jag kunde inte hålla mej. Det roliga va att jag trodde att alla skrattade med mej, men de gjorde dom ju såklart inte, utan de va ju åt mej, och när jag upptäkte de så blev allt genast mkt roligare. Så ja, de är så jag lever mina dagar. Skratt,skratt och ännu mera skratt! Nu ska jag käka satsumas (xD) och göra lite spanska sedan tänkte jag kolla på gleee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0