stadsbesök

Idag har vi och många andra skolor besökt fristående gymnasieskolor. Började dagen med Skvadern, vilket inte alls föll mej i smaken. Varför vet jag inte riktigt, passade inte mej. Nästan direkt efteråt skulle jag på Thorén vilket verkade både bra och hade hur roliga elever/personal som helst. Vi fick gofika och fick några skrattanfall lite då och då. Men eftersom jag redan beslutat mej för att gå på Sundsvalls Gymnasium så var det mest bara kul att kolla runt lite.
Efter att vi varit där knatade vi runt på stan, jag och Malin alltså. Fyndade faktiskt saker, på rea! Grym på dedär jag. Åt även lunch och bara myste på. Nu är jag hemma, tänker nog plugga och göra klart lite!
Dagens: (På Thorén) Elias- Ja, här är toaletterna, det är där man gör sina Business ;) (LOL finns ju ett program som heter Business på Thorén xD)
Det va lite roligt!!!!
sjukt snygg,enkel skjorta från Cubus
2 nagerlack H&M
2 örhängen med earcuf och 2 ringar- Ur och Penn/Ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0