känns mkt bättre

Jag har suttit och prata med mina killar som går på olika gymnasium men har båda inriktning på de jag vill gå. Och tack vare en av dom så vet jag nu vart jag vill gå! Nästan helt säkert, 90 % iaf. Kändes skönt att bara prata och höra hur det är på dom olika skolorna. Nu ska jag bara vänta på att få besöka dom, kommer iaf gå på nåt av Sundsvalls gymnasium, inte friskolorna.
Nu sitter jag och pratar med C om kanske världens sjukaste samtalsämne! HAHA! Men kul är det allt. Underhållande satt säga! ;) Skall prata vidare nu jag! Imorgon har jag "Kom Ut" med klassen. Kanske inte det roligaste, men jag har ju min bästa klass med mej så det ska nog gå kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0