mina bruds <3

Jag känner hur jävla mkt jag älskar mitt lag! Idag mötte vi Sundsvalls IBF, jag blev helt paff över hur jäkla grym vi va! Vi ledde med målen hela tiden och spelade skitbra! Allt gick som smort! Dock fick dom in ett slarvmål i slutet och matchen slutade 3-4 till dom. Men jag är så himla nöjd så jag, ja jag vet inte vad jag ska säga! Mina brudisar!
Idag fyller min kompis Jessica år också! Vi sjöng för henne efter matchen. Så grattis! :D Stannade och kollade på f-98 som vann! Stannade även och såg lite på B-lagets match, efter andra halvlek stog de 21-2 till Sollefteå och då for jag hem. Haha stackarna, dom är ju duktig ändå, småpojkarna mina! Med mat i magen ligger jag nu i min sköna bed och slappar, ska kolla igenom spanskan och fysiken eftersom vi har prov denhär veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0