PL FUCK YOU

Idag blev jag sååå less på Lennarth! Alltså ska vi utvecklas genom att ha redskap var och varannan idrottslektion? Nej tack och bock. Så idag va jag fett sur och gjorde inte ett piss på idrotten. Kändes skönt! Haha, åh! Sedan hade jag bara två lektioner innan jag for in till stan, men eftersom de blev nå strul med bussen så fick jag tralla på stan ett tag. Fick hem lite grejer iaf. Mamma hämtade upp mej så for vi till TR! Gick bra och dom är alltid så söta! Varje gång jag kommer kommenterar dom alltid något som tex: Åh vilka fina skor du har! Va fin du är i håret! Va fin du är idag! Och idag lät de såhär: Åh vilka fina smycken du har idag! ÅH vilket fräsigt! *något namn* KOM OCH KOLLA PÅ DE HÄR!!! *namnet*: MEN ÅH VA SNYGGT!!!
Haha så söta! Sedan hämtade vi barnen och nu är jag hemma, har ätit en satsumas (mamma!!!!) och ska plugga. Och idag hade vi fått mail om att vi börjar HALV 8 PÅ TRÄNINGEN!!!!! ALLTSÅ 1 OCH 1 HALV TIMMES TRÄNING!!!! JAG JUBLAR <3333333333 älska innebandy <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0