tanken..

Finns bara en enda tanke i huvudet på mej typ hela tiden. Lite småjobbigt. Försöker förtränga den. Hade iaf mina goa vänner som gosade med mej. Jocke kramade mej varje gång vi stötte på varann, lillbubben haha! Den bästa idag va nog Malin. Din bajshög. Fyfan va jag skrattade på lunchrasten. Min hjärna exploderade tror jag. Hua. Hon fick mej att tänka på annat iaf, vilket va skönt!
Har iaf gjort mycket idag på skolan. På morgonen gjorde jag en läsförståelsegrej. Gick nog bra! Sedan gjorde jag oförberedda engelskaprovet. Fick även tillbaka kemin och jag var 1 poäng ifrån VG. Helt ok för att vara jag.
La även märke till Hanne idag. Åh tyckte hon såg skitsnygg/fräzig ut. Jäkla brutta dedär. Så när jag kom hem blev jag så sugen på att ta fram min mössa, så nu sitter den på huvudet mitt. Mössa är skönt. Hanne har fått mej att gilla mössor. Lol. Nej nu ska jag läsa igenom nå "gymnasieguiden" som jag hade fått hem idag. Sedan plugga. Baka ska jag även göra.

Kommentarer
Postat av: Hanneee

Men fänks hurrudu ;) mössor <3333

2011-10-18 @ 23:28:24
URL: http://hannearnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0