thore....

Spanskan hade jag typ inte behövt träna på, eftersom vi hade förhöret i grupper. Jag va med Sanna,Jocke och Jonas ofc! SÅ JÄKLA ROLIGA MÄNNISKOR! Puss på dom. Mentorstiden va Thore lite rolig också:
T- *pratar på för sej själv*
Klassen- MEN THORE FÖRFAN VA TYST NURÅ!!!!!!!
T- JAJA TYST NU!!! SHHHHHH
HAHAHHAHAH! Jag orkar inte! Iaf, hade innebandy på idrotten vilket jag tyckte va superroligt för mitt lag va roligt! Haha Ture bara ramla ihop på planen, lol! Eftersom vi fick hål på so:n så slutade vi 2, det va då riktigt skönt må jag säga! Ingen läxa har jag heller! Bara plugg till prov på tor/fre så det är lugnt! Träning har jag ikv med! WOOOOOP fett pepp! Innebandy magazinet hade jag fått hem i brevlådan idag också så nu läser man ju på!
LOL jag och Linus igår xD
min bästa tidning <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0