töntmalin xD

Nu har Malin precis åkt hem! Vi har skrattat,sovit,pruttat och ätit! Kul hade vi iaf! Igår blev vi inte ute länge må jag säga! HAHA! Lol, träffade iaf lite nytt folk, i typ 20 min? Sedan kom mamma och hämtade oss, bästa mamma ♥. När vi kom hem fikade vi och skrattade som en jude. La oss i sängen och fortsatte skratta tills vi somnade. Vaknade 9 fatt tönten va så jävla kissnödig. Sen dess har vi lökat i min säng tills nu. Halv 2 typ.
Nu ska jag bara ta det lugnt. Duscha och mysa med familjen. Ikväll ska vi till Elin med lite folk och mysa! Blir dessvärre ingen sen kväll för min del eftersom jag har match imorgon! Åh jesus vad jag längtarrrr! Kommer bli så grymt roligt! Nej nu ska jag göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0