fin dag, nya möjligheter

Idag har jag pluggat på med biologin, svarat på frågor och läst på. Känns bra gjort även fast de tog sin tid. Vid 6 åkte vi och hämtade upp mormor och dom. Jag fick ligga i bagaget med Alice i knät, haha! Vi åkte och grattade Maja som fyllde år igår. Myste på och fikade. Vid halv 8 typ åkte vi hem för mamma skulle jobba.
Så sängen tar upp min kväll, och datorn. Sedan ska jag lägga mej och sova, länge! Längtar lite tills imorgon. Känns som att jag kommer vara glad. För en gångs skull längtar jag tills slöjden? Snacka om att jag måste ha nåt fel just nu, men jag gör de faktiskt. Kanske fatt jag vill bli klar med det jag gör. Börja på något nytt,det är kul att göra om kläder till något som man skulle använda mkt mer.
Nej nu ska jag sova, för imorgon hoppas jag på en bra dag!
somnar med älskling susandes i mitt öra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0