Igår

Igår kom Sanna hit! Vi gick till ica som vanligt, träffade förvånansvärt mycket folk ute! Mer än jag nånsin kunde ana. Så de va lite kul! Vi fikade kakor och drack mjölk. Haha! Förljde med henne sen en bit när hon skulle hem. När jag kom hem kom Sebbe och Johanna ut och pratade lite, gospajen! Åh saknar henne ibland! Sedan gick jag in och skulle vänta på Mr M. Haha! Men jag somnade i soffan runt 2 och han däckade nog eller nåt. HAHAH. skoja. Nejmen jag somna iaf och vaknade 7 imorse när melker kom ner, då gick jag upp och la mig! Har nog aldrig hänt att jag har somnat på soffan. Men de måste man ju prova på också! Nu ska jag duscha och fräscha till mig och sedan försöka få tag på min andra halva Malin! Ha en bra lördag homies!
OCH BTW!! Hanne hoppas du dör ikv! Av glädje alltså! Knäpp mkt kort! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0