Loooooooov

Idag va en kämpig torsdag med mycket prov och läxor! Började dagen med spanska förhör vilket jag inte alls hade tränat på eftersom jag hade 2 prov idag. Matten gick bra och fick G! 3 poäng från VG. Biologin gick däremot sämre, kommer inte klara det har jag en känsla av..dels var det ett svårt område men även få lektioner så det blev mer att plugga in som gjorde allt jobbigare! Iaf, blev otroligt glad imorse när jag och Malin träffade en skitsnygg, och då menar jag det också, vikarie! Åh dog! Han va grymt fin! Alla tjejer blev helt till sig, haha! Synd bara att vi inte får se han på ett tag, men som sagt, vi har lov nu! LOOOOOV!!! Åh som jag längtat <3

Gomat på skolan idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0