knasigt inlägg

Otto,Lollo och William kom ju hit i torsdags! Va mysigt men lite jobbigt, hehehhe. William gjorde lite sattyg, han och melker hatade varann typ,medans ester lekte jättebra med Wille. Otto kom in tiiiidigt på morgonen och hoppade på mig för att jag skulle vakna, idiot ahha! Åkt runt i stan och visat Lollo runt, varit hos mormor och även haft lite folk här hos oss och dom vuxna hade det lite mys ute! Idag åkte dom hem, vilket både känns skönt men tråkigt. Har även varit i Timrå med mormor hela dagen, Asta följde med också! Gina spelade ju fotbollscup där, så det va mysigt! Kom hem runt 7. 
 
Förlåt fatt jag har sämst blogg för tillfället, men jag har insett att om snart 17 dagar börjar jag i gymnasiet. Mitt sista sommarlov med mina gamla bästa börjar lida mot sitt slut och därör tar jag vara på dom dagarna och lägger bloggen lite behind bara för att hinna med att umgås med alla! Och därför drar jag och typ 8 till, till Frejas stuga imorgon och sover där 2 nätter! Kommer bli sjukt kul! Hoppas jag! Massa god mat, badningar, umgås med härligt folk, filmkvällar osv! Längtar!
 
Helgen har även varit kul! I fredags drog jag och Hanna in till stan för att möta Freja och Moa, där vi sedan köpte lite gotta och knatade upp på norra berget, SATAN VA JOBBIGT DET VAR!! Men det va jättemysigt där, satt på några stenar, lyssnade på Uggla och Kent nere ifrån Norrporten, sen kom regnet och vi traskade ner för att se vad som hände, och där hände allt typ! HAHA! Men det va kul, men väldigt obehagligt väder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0