do right, i hope for you

Som sagt åkte jag till Agnes igår kväll och sov även över! Verkligen vad jag behövde! Mysa med Agnes! Vi pratade om våra problem, haha vi är så härlig! Dock blev de lite väl mkt under natten, tårarna kom osv, därför jag va vaken. Men vad det var går jag verkligen inte in på!
Idag har vi inte gjort nånting alls! låg i sängen bara, slappade på. Bara levde! Va så skönt. Så himla mysigt! Gick ut med hundarna en runda, vilket va kallt men riktigt skönt och vi båda behövde de! Eller ja, alla 4 xD Sen kom vi in, drack te som va väldigt gott! Åkte hem lite efter 4. Har ätit gomat och städat på rummet. Ska in i duschen och bara gosa. Resten av kvällen ska jag bara mysa på. Nog allt jag behöver. Och Han, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0