New Years Eve

Skulle se hockeyn igår, orkade bara 2 perioder sen slocknade jag. Men så som Sverige spelade kände jag på mej att dom skulle vinna. Och såklart visste jag att de skulle stå 500 statusar om matchen på facebook. Och ja dom vann! Super ju!
Vaknade kvart över 12 idag. Sovit som en gris inatt. Hur skönt som helst. Gick upp och bakade cupcakes eftersom Melker hade namnsdag!
Nu har jag precis duschat, ikv ska jag och Malin på bio, faktiskt! Ska bli superkul eftersom de va flera år sen jag va på bio senast. Vi tänkte va allmänt efterblivna och se New Year´s Eve, såhär en vecka efter nyår! MEN, vad gör de liksom? Den är nog lika bra ändå! Så de blir kuuung! Nu ska jag mysa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0