Tar Dagen Som Den Kommer.

Min blogg går lite upp och ner, som en berg och dalbana, liksom mitt humör. Ena stunden kan jag vara så otroligt glad och verkligen uppskatta allt runt omkring mig. Men i andra stunden kan jag känna mig gråtfärdig,arg osv. Det är så otroligt mycket som händer i mitt liv just nu, både bra och dåliga saker. Känns verkligen annorlunda. Vissa saker bara älskar jag. Andra saker skulle jag inte ens vilja existera. Men jag får ta det som det kommer.

Jag är iaf så otroligt glad över att ha speciellt min mamma och min mormor som alltid stöttar mig. Alltid där för mig. Helt underbart vilka fina människor dom är. Älskar dom så himla mycket!


Mina närmsta vänner, vad skulle jag göra utan dom? Man märker allt mer vilka som är ute efter att få reda på saker och vilka som faktiskt stannar kvar och vill vara där för mig i alla lägen. Blev så otroligt varm när min absolut bästa killkompis ringde och sa: "Va rädd om dig själv, vill inte att någonting ska hända!" med världens mjukaste röst, och verkligen menade de. Så fint! Mina vänner kan jag iaf inte leva utan! Vilka stjärnor dom är allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0