todaysss

SKÖN DAG! Fast jag va trött och död imorse så blev det bättre! Solen sken ÄNNU en dag och kommer förhoppningsvis göra de lääänge till! Åh blir så glad av solen. Hade ingen musik och därför tog Henke med oss till rännö och fikade lite. Gottis. Idrotten sög eftersom alla andra hade orientering och jag hade ingen partner för LH va på slöjden, och man fick inte va 3 heller, så jag hittade en sten och solade på. Uppskattades ju mer såklart! Efter idrotten såg jag och Sanna att några av killarna badade, så varför inte liksom? 23 maj 2012 tog jag mitt första dopp och satan va skönt de va! Inte alls så kallt som jag trodde! Resten av dagen satt jag ute, pluggade i solen. MYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0