torsdag

Alltså herregud vilken dag! Vaknade upp med strålande sol, varmt som bara den. Jag va glad och det var folket runt omkring mig med. De va utklädda precis som jag. Känslan..Åh de va sjukt kul! Dock har jag lökat en del, men vad gör de? Har skrattat enormt mycket åt hur fula alla var. Och det som gjorde min dag va ju såklart att det va avslutningoto och en massa sol, men de som vägde mest va ju ändå att mitt slutbetyg i matte blev G!!!!! Alltså förstår ni min känsla? Jag har kämpat i 2 år typ med matten och NU i sista sekund klarade jag matte nationella. Alltså jag är så jävla glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Så otroligt skönt att jag slipper allt strul med sommarskola och allt. Jag har alltså inte ett enda IG längre! ÅH JAG ÄR SÅ DUKTIG! Så därför firade jag,Emma,Malin och Johanna med 3 piggelin var! MÖMS. Sedan har dagen bara rullat på. Bestämde med klassen att vi ska göra lite roliga saker på lunchen imorgon! Åh jag älskar min klass. Slutet närmar sig och fan va jag kommer sakna alla. Typ iaf! Känns jobbigt som bara den, men just därför ser jag fram emot dom 2 sista veckorna som är kvar, för på dom 2 veckorna kommer det hända mycket roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0