lite gott och blandat

Ja, jag vet, jag suger på att blogga. Den finns i mina tankar ett tag, sen glömmer jag helt enkelt bort den. Skolan tar upp mycket tid. Men det är kul i skolan ändå. Har en ful klass som jag trivs i. Innebandyn rullar på, dock vet jag inte riktigt vad som händer men det löser sig! Denna vecka har vi många matcher, imorgon och på fredag. Hoppas på det bästa. 
Annars känner jag mig väldigt glad och sprallig. Han gör mig glad och sprallig. Det mesta cirkulerar runt honom. Det är bra. Det kommer bli bra också. 
Vi rullar även in i december månad på lördag, va fort tiden går! Snart är det ett nytt år också och jag längtar som bara den! Tror det kommer bli sjukt kul! Julen längtar jag till med, inte presenterna men själva julstämningen, hela familjen och massa mat. Helt sjukt va mysigt det är! Längtar som bara den! Men första och främst längtar jag tills på onsdag då jag ska ha lunchdejt! Wihihih! Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0