Söndag

Helgen har gått och den har varit väldigt lugn pga av penicillinet. Men det är sköt som bara den ändå. Man måste inte alltid vara med någon! Annars har jag varit med min bästis! Vi två, bästa som finns. Även fast vi bråkar så löser det sig fort för ingen av oss klarar oss utan varandra. Hih min lilla fru :* Men vi har bara tagit det lugnt. Pratat nonstop, kollat på herrarnas match som va väldigt spännande och sen skrattat såklart! Bästbästbäst! Nu är det söndag och mitt lag har match kl 4. Jag spelar inte, men jag och gos mormor åker och kollar ändå. Börjar bli bättre i munnen vilket jag är glad över! Men jag har fortfarande ont..
 
Nu ska jag göra lite uppgifter innan matchen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0