fredaaag

det va kämpigt att kliva upp imorse, men det gick till slut! Började 10.10 idag så det va rätt skönt! Hade bara samhälle idag för vi fick gå ifrån svenskan. Slutade då halv 1! Mamma hämtade mig och sen for vi ut till birsta allihopa! Tog med Asta in på djurkompaniet, haha hon blev helt till sig, luktade väl gott överallt! Hon fick ett nytt halsband iaf!
Inne på birsta köpte jag mig en ny väska! liten men ändå stor! Får plats med rätt mycket i den! så jag är supernöjd! Mötte upp bästis också, så vi handlade lte godis och så, men jag skulle vidare rätt fort så vi hann inte umgås så mycket!

Nu har jag nyss ätit gomat! Ska snart börja fixa mig, för ikväll ska jag vara med en klasskompis! Haha kommer nog bli superkul! Ha en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0