lite off

Förlåt att jag inte har bloggat på alldeles för länge, men mycket händer i min vardag och gör att bloggen hamnar allt mer på sidan om. Skolan tar upp så enormt med tid. Jag är helt färdig när jag kommer hem runt 4-5 tiden. Knappt att jag orkar plugga för att jag är så trött. Fast skolan är kul, men orken fattas. Denhär veckan har varit mördarveckan, haft 3 prov! Igår hade jag och typ resten av klassen omprov i matte, jag hoppas jag klarade mig! Idag däremot hade jag första spanskaprov vilket inte alls gick bra, som tur va betygssätts det inte! Hade nyligen engelska också, gick inte heller så bra som jag ville, va verkligen svårt! Men hela klassen reagerade så vi får se hur det går! Nu har en stooor sten lättat från mina axlar, ska bara läsa ut en bok, jobba med historia och lite annat, men inget mer prov förrän efter lovet vilket vi kommer klara jag och min grupp!
 
Annars då? utanför skolan. För det mesta sover jag. Men annars försöker jag vara social med mian vänner, träna osv. Snart är det lov också, ska verkligen ta vara på de! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0