9B/SA12D

jag saknar 9B jättemycket, det gör jag. Tänker på dom jätteofta, när jag träffar några utav dom på bussen. Man blir alldels varm och glad. Men jag trivs i min nya klass, alla är jättesnälla och man vill faktiskt gå till skolan varje dag. Bara för att vi har kul, vi skrattar åt och med varandra. Och det måste ju bara vara ett bra tecken. För det känns bra. Jag vågar ta för mig, jag vågar vara den jag va i 9B. Jag skrattar hela tiden! Så det känns bra, hade andra tankar om klassen, men jag har lärt mig att jag inte ska döma någon innan jag lärt känna dom. Så jag tar tillbaka allt jag sagt och säger sådär: Jag ser fram emot dom här 3 åren med min nya klass, SA12D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0