Fredag

Igår var det fredag! Skolan gick smidigt och jag hade mitt första prov! Vet inte alls hur det gick men jag hoppas! Efter skolan va jag med min bästa Malin! Länge sen det var bara hon och jag! Vi åkte till birsta och myste på! Skrattade ett antal gånger! Köpte lite nödvändigheter som en ny svart kofta, nya svarta jeans från palt eftersom de ändå hade rea! Sen blev det bara småsaker som ett linne och strumpbyxor! Hade iaf jättekul! Tog bussen till vattjom och hämtade asta som varit hos bästa mormor hela dagen eftersom ingen va hemma under dagen!

På kvällen åkte jag till Erik där några från gamla klassen var! Vi såg på massa filmer och bara umgicks! Va jättekul att träffa alla igen! Underbar fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0