Torsdag/fredag

Förlåt att jag inte bloggat! Var less och irriterad i torsdags, så hade jag bloggat hade det kommit ut saker jag inte menar bara för att jag va så sjukt irriterad! Blev bättre när jag kom hem från skolan iaf! Tränade lite och sov. Igår va jag ledig från skolan eftersom jag skulle på sjukhuset. Gick bra! Nu väntas bara första operationen. Sedan va vi och badade med kidsen, haha va lite kul faktiskt! Kom dit en dykarkille också! Så det va lite spännande! Sedan på kvällen drog Malin med mig till njurunda efter många om och men för att kika på innebandy! Va trevligt! Malin är den fulaste jag vet så man kan ju inte annat än skratta! Åkte hem med mamma sen efter som slutade jobbet!

Nu ligger jag nyvaken i sängen med en trött liten mysis bredvid! ❤❤❤

Haha angående bilden, 2 yngre killar som sitter och håller om varann, ena har tjej så de såg lite kul ut xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0