en dag i stockholm/globen

hallå! jo som sagt. igår så följde ju jag, emilia, issa, emma och malin med innebandy pojkarna ner till stockholm, för att titta på SM-finalen i innebandy. superkul varde! började med att vi samlades vid luddes för att sedan åka vidare till tågstationen. där fick vi vänta ett tag sen hoppade vi på x-2000 klass 2 ahhahaha måste skryta en aning nu ju. mysigt att åka tåg , iaf ett tag vare de sen blev man allmänt less... men de va ju roliga toaletter och dörrar . haha. a sen kom vi fram till stockholm efter 3,5 h så vi rusade vidare till tunnelbanan och de va ju kul för vi fick stå. alltså vi flög som vantar när de startade och stannade ! haha. ja sen fick vi gå en bit för att sedan komma till globen. stort vare hahahah nöt.se. a iaf så fick vi stå i kö för att komma in och då måste dom ju rota i ryggsäcken , jävla idi, vi är ett innebandylag. ofta vi skulle ha med oss alkohol osv. aja vi fick iaf slänga de. sen kom vi in och skulle skynda oss att komma till våra platser. fick högst upp. jag fattade inte hur stort de va där , haha ballt vare . a först va de ju damerna , den bästa matchen med iksu-rönnby. jag och emilia blev galna i andra och tredje perioden , skrek som nå stuckna grisar må ja säga! dock slutade det med en förlust. men dom va ju superkanon bra ju! förutom på straffarna. a sen skulle vi äta middag? men ojoj vilken  middag de blev, en korv med bröd och dricka , mer än så blev det inte, 40 spänn blev det åxå! a när vi smolat i oss de gick vi tbx till våra platser. då köpte vi litan gotta. dyrt va de med! a sen mer mot herrmatchen kom de in mer folk. mest gubbar. och då satt de några norskar nedanför oss. haha och jag såkade knäppa kort på han fast jag skulle knäppa på planen, men han gick precis förbi, då flinade han och jag fick svenska spel. a men sen blev vi tvungna att gå för vi skulle ner till tunnelbanan igen och ta tåget hem. goch så trött jag va må jag säga! men goch va kul de va må jag säga! allt ljud, allt som hände , 155 kort mer på kameran efter denna upplevelse, bilder kommer komma in på bdb och face. och juste de va ju en man som frieriade i globen åxå! grattis till de paret! a men nu har ni en snutt att läsa om igår , mer får ni prata med mej om haha!

adios


Kommentarer
Postat av: namn

fyyyfaaaaaaaan vilken ful blogg!

SLUTA BLoGGA FÖRFAN!

2010-04-22 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0