helgan!

sammanfattning utav min helg!

fredag: va på skolan , gick hyfsat fort, åkte till birsta med mamma och barnen. skyndade mej hem för att sedan gå på träning, där mötte vi killarna , gick inte så bra , hahah men de va ju ganska kul iaf! a sen åkte jag till mormor för att sova där, mysigt va de!

lördag: jag och mormor åkte till birsta för att knäppa kort på alice, blev supersupersööööt <3 a sen åkte vi och köpte lite bilgrejer. sen åkte vi och köpte något att äta, blev paj, och vi köpte ju smulpaj åxå , jammi. vi va ute och promenerade lite innan smulpajen åxå. sen planterade vi, och mormor gjorde sönder sina bästa byxor åxå , hua. sen åkte jag hem runt 9.

söndag: vaknade, gick ut på power walk. va ju superfint väder! sen duschade jag och mormor och tova kom för att äta grillat med oss. de va ju mumsigt! efter de kom tesse och hennes familj. hände inte så hemskt mkt , haha jag va så trött så ojojoj. stackars tesse som fick stå ut med mej! efter de så ville sebbe att jag skulle gå ut och prata med han , då va ju jens och joel w där åxå , haha oj va joel skrattade! han skrattade så gulligt! haha

på tisdag har vi träningsmatch mot 98 på thule så ni kan ju lyfta era rumpor och komma dit tkr ja ! kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0