ängeln min

jag har nyss kommit hem efter en helt underbart grym kväll. kan man kanske inte tro eftersom jag spenderade tiden med mormor,men hon är ju min ängel så solklart va den grym! mormor sa att hon läst inlägget om henne, hon sa att hon grät vilket värmde hjärtat nå enormt eftersom de enda jag gjorde va att skriva en liten text,men som betydde något otroligt mycket speciellt för mej. säker fölr mormor med. men jag blev varm i hela kroppen när hon sa de och kramade mej. så jag och gina började prata om att baka. och när ändå tova skulle till robin i stan och mormor skulle skjutsa passade vi på att sno ihop en kladdkaka på ca. 10 min. vi poppade miley cyrus och dansade. sedan slängde vi in den i mikeron, stavas de så? aja och efter ett tag kom vi på att vi måste ju diska så hon inte märkte nåt, så jag snabbade mej att diska, inte långt efter de började de lukta mumma, så vi fick panik och öppnade dörren och sprutade parfym. hehe. sedan kom hon hem, men inte märkte hon nåt heller. haha lilltanta. så vi började se på de okända. sedan i pausen sprang vi till köket och fixade de sista på kakan. den blev perfekt, så vi fick ut med den. hade med oss bananer och bål. nästan så mormor fick en tår i ögat igen bara för att vi bakat för hennes skull. så ja vi hade fest. haha mysigt värre. tror jag drack 4 glas med bål, godare än dricka kan jag ju säga. så pinknödig va man ju efter en stund. sedan satt jag och mormor i soffan och skrattade som nå huliganer. mormor klagade på allt skit som va på tv:n och jag låg och skrattade åt hennes klagande. så då skrattade hon medmej. ha. just därför älskar jag henne så mycket, man kan slappna av och skratta åt ingenting. min ängel, de är mormor de.



mitt och ginas mästerverk!


Kommentarer
Postat av: hanne

va gullig ni är :)

2010-08-10 @ 19:11:45
URL: http://hannearnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0